29 Ekim 2010 Cuma

EL DEĞMEDİM

Ben asla yalaklığı sevmedim
Hiçbir zaman karaya ak demedim
Karakışta çorabı ak giymedim
Eğilmedim kirli ayak silmedim.

Bir dilbere iç çekip ah… demedim
Hiçbir zaman harama hak demedim
Rüşvet verip, zor işim yap demedim
Rüşvet yiyip, yan cebe at demedim.

Korunmak için asla yağ çekmedim
Kimsenin makamın yıkıp geçmedim
Hiçbir garibi itmedim tepmedim
Ahmet’ten alıp Mehmet’e geçmedim.

Şükrettim hep aza hiç yok demedim
Nimetin sonsuz ama çok yemedim
Kimsenin derdine oh… oh… demedim
Sütüm helalmiş de ot bok yemedim.

Ne anamı ne babamı ezmedim
Hiçbir zaman başlarını eğmedim
Asla karanlık yollarda gezmedim
Vallahi de harama el değmedim.

Asla yalanı yılanı sevmedim
Asla devletime zarar vermedim
Hiçbir zaman yasaları delmedim
Düşmanıma aman, fırsat vermedim.

13.01.2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder